Норми і затримка мовного розвитку у дітей дошкільного віку
Таким чином, вже до 4-х років дитина використовує у мовленні прості, але поширені пропозиції, а до п’ятирічного віку в його мовному запасі з’являються складнопідрядні речення, він цілком може переказати нескладний текст або казку. До школи у більшості дітей вже сформоване правильне вимова і сприйняття всіх звуків. Нижче більш докладно представлені мовні навички дітей дошкільного віку.
Затримка мовного розвитку в молодшому і середньому «садиковском» віці згодом може позначитися не тільки на здатності дитини зв’язно висловлювати свої думки, але і на його умінні читати і писати. Якщо ви помітили, що можливості дитини сильно запізнюються в порівнянні з тими, що представлені в таблиці, малюка варто показати (хоча б консультативно) логопеда або психолога.