Доброго всім дня, дорогі мої! На плечі сучасних жінок лягає багато: побут, діти, догляд за собою, робота. Раніше ми детально говорили з вами про те, як грамотно планувати свій день.
Сьогодні детальніше обговоримо це питання, яке особливо актуальне для тих, у кого є кілька маленьких дітей і робота. Адже багато сучасні матусі поєднують не тільки побут і догляд за дитиною, але й віддалену роботу. Щоб не перегоріти, важливо робити це правильно.
А для початку необхідно усвідомити таке, щоб потім не страждати перфекціонізмом і не картати себе за пропущені справи або «повільність»: встигати абсолютно все і при цьому не втомлюватися неможливо! Хто скаже вам протилежне, той або злукавив, яких навчився звільняти себе від більшості стомлюючих занять. Приємного і корисного вам читання!
Як все встигати і не втомлюватися жінці з дітьми і роботою?
Якщо вдома ви одночасно виконуєте роль мами, господині і трудоголіка, в першу чергу вам з дітьми необхідно дотримуватися суворого розпорядку дня. При цьому, виконуючи щоденні справи, важливо рухатися в комфортному для себе темпі і не картати себе за зайву повільність.
Крім того, важливо позбутися від метушливості. Ця шкідлива звичка пожирає багато вашого часу і даремно витрачає вашу життєву енергію. Тому що коли ви кудись поспішаєте, то зриваєтеся на близьких і відчуваєте себе дуже напружено.
А жінці важливо перебувати в стані любові і розслабленості, навіть якщо у неї напружений графік! А для цього потрібно навчитися ефективно та на регулярній основі піклуватися про себе і своє здоров’я.
Заряджаємося ранкової енергією
Ранок – найкращий час для того, щоб присвятити його собі і своїх занять. Для цього вам потрібно навчитися прокидатися на пару годин раніше. Це допоможе вам встигнути не тільки зарядитися енергією, але й переробити значущі для вас справи, а також налаштуватися на новий продуктивний день.
Чого рекомендується присвячувати ранні ранкові години? Гімнастики, медитації, енергетичним практикам та іншим оздоровчим процедурам. Крім того, це час ви можете використовувати для тих занять, які вам до душі: читання книг, перегляд фільмів, хобі і так далі. Важливо, щоб ці справи дарували вам радість і бадьорість!
Складаємо план справ від складного до простого
Після того, як ви настроїтеся на новий день, важливо записати справи, яким необхідно присвятити час протягом дня. При цьому в одну колонку рекомендується записати обов’язкові заняття, в іншу – не обов’язкові, але бажані.
Тепер залишається визначити, які з обов’язкових справ є найбільш складними, і почати його виконання з них. Поки ще вистачає ранкової енергії. В кінці дня, якщо встигнете, можете присвятити час самим простим і необов’язковим занять.
Дотримуємося розпорядку дня
Це правило особливо важливо додержуватися жінкам з дітьми. Справа в тому, що воно допоможе вам визначити годинник, в які ви зможете спокійно попрацювати або виконати інші важливі справи.
Якщо ж не будете дотримуватися суворого режиму дня, у ваше життя прийдуть хаос і метушливість. А вони дуже сильно поглинають вашу життєву енергію!
Вчимося працювати в тих умовах, які у вас є тут і зараз
Людина може адаптуватися до будь-яких обставин і звикнути до всього. Головне, адекватно оцінити поточну ситуацію, і подумати, як ви можете працювати в її умовах. Адже навіть до постійного шуму можна звикнути. Або ж вибирайте для роботи такий час, коли дітки гарантовано сплять в тиху годину.
Наприклад, якщо ви мама шестимісячного малюка і при цьому віддалено працюєте, додайте дитину біля себе. Поки він зайнятий розгляданням навколишнього простору і повзанням, присвячуйте час роботи, не забуваючи при цьому підтримувати візуальний контакт з малюком.
Не відволікаємося на соціальні мережі
Соцмережі в сучасному світі – головний відволікаючий фактор і «пожирач» нашого часу. Особливо справа ускладнюється тим, що кожен з нас зареєстрований як мінімум в 3-5 різних месенджерах і соціальних мережах.
Якщо ваша робота не пов’язана з соцмережі, максимально скоротіть час перебування в них. Чітко визначте час, в яке ви заходите, і ні в якому разі не перевищуйте його.
Припустимо, ви вирішили перевіряти соцмережі і відповідати на вхідні повідомлення з 9:00 до 9:10 та з 20:00 до 20:10. Ось і вкладайтеся в цей час і ні в якому разі не перевищуйте його! Решту часу присвячуйте запланованих справах.
В середині дня аналізуємо план справ і оптимізуємо його
Буває так, що за півдня ви встигли переробити велику частину запланованих справ. У цьому випадку можна переглянути свій графік метою його полегшення, викресливши виконані заняття.
Якщо ж, навпаки, бачите, що відстаєте від плану, то залиште в ньому тільки найважливіші справи, а решта перенесіть на наступний день або в інший час. Так ви не тільки психологічно розвантажите себе, але і підвищите мотивацію.
В кінці дня присвячуємо себе час
Після напруженого дня важливо присвятити час турботі про себе. Для цього поряд з вами повинні перебувати помічники, яким ви могли б делегувати частину побутових турбот.
Так-так, не треба звалювати все на себе! Ви не кінь, а Жінка, якій, як повітря необхідна турбота про себе, інакше швидко перегорите. Тому вчіться передавати деякі справи своїм домочадцям.
Самі ж в цей час робіть те, що приносить вам задоволення. Прийняття ароматною ванни, прослуховування розслаблюючій музики, чашка чаю з ласощами, читання книги та багато іншого.
Ще 8 лайфхаков, як все встигати протягом дня
Якщо грамотно і без фанатизму підійти до планування, то можна встигнути зробити багато чого. І в першу чергу це стосується найбільш важливих і трудомістких справ. Однак навіть в самому напруженому графіку необхідно знаходити час для відпочинку і розслаблення. Нехай навіть воно буде не таким тривалим, як вам би хотілося.
А ви якими лайфхаками користуєтеся, щоб все встигати? Якщо поділіться своїми секретами в коментарях під статтею, буду вам дуже вдячна за це. Діліться публікацією з друзями в соціальних мережах, якщо вона вам сподобалася. До нових зустрічей на блозі, дорогі мої!