Гіперактивна дитина: ознаки, симптоми і діагностика гіперактивності у дітей. Корекційні заняття, вправи та ігри з гіперактивними дітьми вдома, у школі та в дитячому садку

Гіперактивний дитина в дитячому саду

Давайте розглянемо дві моделі поведінки гіперактивної дитини, коли його відводять в дитячий сад.

Дитина не бажає брати участь у заняттях.

Під час проведення занять дитина неусидчив, знаходиться весь час у русі. В ряді випадків він може навідріз відмовитися відповідати на поставлені запитання або брати участь у навчанні. Це пов’язано з тим, що малюк боїться не впоратися з вимогами щодо нього, навіть якщо точно такі ж вправи він охоче виконував будинку. Просто в домашніх умовах він сам регулює тривалість і процес дій. А в саду потрібно багато всього засвоїти і запам’ятати, тобто дотримуватися певних вказівок.

Батькам необхідно:

Попросити вихователів дозволити дитині трохи поспостерігати за заняттям, нехай він займе зручне для себе місце. Коли гіперактивний малюк відмовляється від командних конкурсів, це не означає, що він не хоче нічого робити, просто його невпевненість в собі поки що переважає. І коли він зрозуміє, що його ніхто не намагається змусити займатися, він сам підключиться до навчального процесу.

Тут вже багато що залежить від вихователя, він не повинен срамить і висміювати дитини перед іншими дітьми. Його завданням стане підбадьорювання малюка в момент, коли той зважитися на активні дії в занятті.

Дитина згоден брати участь у навчанні, але при цьому всім заважає.

Педагогу варто пам’ятати, що в порівнянні з іншими дітьми гіперактивний дитина не зможе довго сидіти на місці і ліпити виріб, наприклад. Тоді необхідно завантажити чадо іншими різними видами діяльності, іноді навіть не стосуються процесу навчання (принести-подати, надати допомогу няні у господарських справах). Так дитина займеться справою і не буде заважати іншим членам групи.

Порада батькам:

Не перевантажуйте нервову систему свого малюка, вона і так працює по максимуму. Віддайте перевагу групам з ігровою формою занять, де можна розважитися від душі і відповідати тоді, коли захоче сам дитина.