Як увійти і працювати у особистому кабінеті інтернет-магазину Алиэкспресс російською мовою? Як відновити особистий кабінет на Алиэкспресс?

AliExpress — торгова площадка, де відбуваються тисячі операцій з придбання продукції. Але не всі вміють працювати і здійснювати покупки в цьому гіпермаркеті. Тому наше завдання докладно пояснити, що із себе представляє система торговельної платформи і як з нею правильно працювати.

Реєстрація на сайті Алиэкспресс

  • Наберіть в будь-якій пошуковій системі «AliExpress» або «Алиэкспресс»: коли з’являться сайти, зайдіть на той, де російський домен «ru», як на картинці. Зайшовши на сторінку, у правому верхньому куті побачите значок, що нагадує голову, наведіть курсор на нього, і правіше натисніть на напис «Реєстрація».

  • Вас перекине на сторінку, де потрібно ввести дані для реєстрації на платформі. Введіть діючу електронну пошту, ім’я, прізвище, придумайте пароль, введіть номер телефону і символи, які будуть вказані у спеціальному полі.
  • Після введення підтвердіть, і на ваш номер телефону прийде код, який потрібно ввести для підтвердження. Після заповнення анкети натисніть «Створити профіль». Висвітиться табличка, яка підтвердить вашу реєстрацію і переведе вас на головну сторінку.

  • Якщо ви не хочете реєструватися окремо, можна увійти через соціальну мережу. Для цього вам потрібно ввести дані зареєстрованого користувача facebook, а потім «створити новий обліковий запис».

  • Після реєстрації вам на пошту прийде лист, за допомогою якого необхідно активувати профіль. Відкрийте лист і натисніть «активувати профіль». Вас перенесе на головну сторінку сайту AliExpress.

Вхід в особистий кабінет Алиэкспресс

Після реєстрації вас перекине на головну сторінку гіпермаркету. Тепер ви можете зайти в особистий кабінет, з допомогою якого здійснюються різні маніпуляції. Для цього наведіть курсор на значок голови у верхньому правому куті. Перед вами відкриється лист, де є посилання по категоріям:

  • Мій AliExpress;
  • Мої замовлення;
  • Центр повідомлень;
  • Мої бажання;
  • Улюблені магазини;
  • Мої купони;
  • Мій Alipay.

Натискаючи на ту чи іншу категорію, ви можете керувати нею, дивитися, що нового і стежити за процесом дій.

Розділ «Мій ALIExpress»: меню розділу і опис

В даному розділі представлені всі категорії особистого кабінету в розгорнутому вигляді. Зліва — меню, де виділено такі підкатегорії:

  • «Мої замовлення»
  • «Управління відгуками»
  • «Мої купони»
  • «Клуб AliExpress»
  • «Ви недавно дивилися»
  • «Адреса доставки»
  • «Зміна пароля»
  • «Manage Reports».

На верхній червоній панелі розташовуються ті категорії, які були у вікні особистого кабінету, при наведенні курсору на значок голови.

  • Під червоною панеллю є місце для редагування вашого аватара, рейтинг і повідомлення, які не були прочитані.
  • Праворуч від аватара розташовується «Alipay» і ваші купони.
  • Нижче таблиця, де висвічуються ваші замовлення, платежі, спори, їх кількість.

Розділ “Мої замовлення” у особистому кабінеті Алиэкспресс: управління замовленнями

В розділі «Мої замовлення» ви можете регулювати процеси, пов’язані з ними. Саме тут можна відстежити посилку, написати повідомлення конкретного продавця, відкрити спір або продовжити термін захисту покупця. Зайти можна, натиснувши на посилання «Мої замовлення» як на бічній панелі, так і на верхній.

Всі замовлення

  • У цьому розділі представлені всі замовлення, які ви оформляли або не встигли оформити. Тут можна побачити, за що були здійснені платежі, де платіж ще очікується, через які замовлення були відкриті суперечки, як цей спір закінчився, а також побачити, які повідомлення не були прочитані.
  • Все вищеперелічене розміщено у вигляді таблиці, де інформація групується по даті, а вгорі є лічильник кількості, за яким можна орієнтуватися, скільки замовлень взагалі є і скільки де знаходиться.
  • Над таблицею є зручна пошукова система, у разі, якщо товарів дуже велика кількість. Їх можна фільтрувати за найменуванням, а також за номером замовлення. Якщо ви розгорнете «Ще фільтри», то відкриється панель з більш докладними фільтрами.

Оплата мобільного зв’язку

  • Функція оплата мобільного зв’язку дозволяє поповнити рахунок номери телефону з рахунку, який у вас є на AliExpress, зазвичай фінансами має категорія Alipay. Покласти гроші на телефон можна тільки через встановлений додаток на операційну систему Android. Через стаціонарний комп’ютер дана маніпуляція недоступна.
  • Оплатити мобільний зв’язок ви можете, натиснувши на круглий синій значок, який розташовується на головній сторінці в додатку. Клікніть по ньому й потрапите на сторінку для заповнення номера вашого телефону. Заповніть потрібне і клацніть по кнопці знизу «оформити замовлення».

  • Варто врахувати, що майданчик стягує комісію за подібну послугу, у розмірі 6 рублів від 100 рублів, 12 від 200, 18 від 300 і 30 від 500. Якщо ви хочете покласти круглу суму, то потрібно заплатити зверху цієї суми сервісний збір.

Внизу є примітка дрібними літерами, що якщо не скористатися послугою протягом години, знижка, яка поширюється на 100 рублів, анулюється.

Повернення і спори

  • В даному розділі висвітлюються ваші повернення товарів та грошових коштів, і суперечки, які можуть бути відкритими або закритими. Тут є пошукова система, за якою можна відфільтрувати необхідні вам спори, за номером замовлення або по імені продавця.
  • Щоб потрапити в цей розділ клацніть за посиланням у меню «Повернення і суперечки», перенесе вас на сторінку, де ви можете управляти даною категорією.

Віддалені замовлення

  • Для зручності непотрібні і завершені замовлення можна видаляти. Ця функція хороша тим, що замовлення подібного характеру не заважають керувати тими товарами, які знаходяться в процесі обробки чи в дорозі.
  • Зайти в цю категорію ви зможете, натиснувши на посилання в меню «Віддалені замовлення», тут ви можете переглядати товари, їх статуси, а також остаточно видалити або відновити замовлення.

Управління відгуками

  • У цьому підрозділі можна редагувати відгуки, ви можете переглядати вже опубліковані вами відгуки, відгуки від продавця і переглянути, які відгуки чекають вашого написання. Після оформлення їх також можна редагувати.
  • Якщо ви ще не писали відгуки, то вам варто дізнатися більше про політику відгуків і їх написанні, інформацію про яку ви знайдете над таблицею з відгуками.

Мої купони

В розділі «Мої купони» ви можете дивитися наявність купонів. Вони можуть потрапити від продавця AliExpress. Ці купони витрачаються на певні товари. Ви можете в розділі дивитися, які з купонів ви витратили, які є недійсними або простроченими.

  • Також є варіація, що можна скористатися купонами, які перебувають у продавців. Такі купони розташовуються під кнопкою «купити зараз».

Мої Спецкупоны

  • В розділі «Мої Спецкупоны» ви можете керувати спеціальними купонами, які видаються в період акцій або за обмін монет з програми на мобільному пристрої. Застосовуйте спецкупоны для купівлі товару.
  • Для цього покладіть товар в кошик і поставте галочку навпроти напису «застосувати спецкупон». Варто врахувати, що не всі товари можна купити з використанням спеціальних купонів. Також у деяких з них є умови, в які входить придбання продукції на певну суму для використання спецкупона.

Мої подарункові сертифікати

  • З допомогою подарункових сертифікатів можна розплачуватися на торговому майданчику. Максимальний баланс за придбання сертифіката становить 700$. Ви можете подарувати його, так і придбати самі, вибравши сертифікат за необхідною ціною, а також переглянути свої сертифікати, які подарували вам.
  • Для цього вам потрібно натиснути в меню «Мої подарункові сертифікати», потім у правому куті высветившегося вікна клацнути по кнопці «Купуйте сертифікати». Ви перейдете у вікно, де представлені 5 сертифікатів на різні суми. Придбати можна будь-який з них, натиснувши на кнопку «Купити зараз».

Адреси доставки

У розділі «Адреса доставки» вам потрібно заповнити форму для доставки, вводити дані потрібно ті, які актуальні в даний час. Тобто адреса потрібно писати той, по якому ви проживаєте фактично. При необхідності можна заповнити кілька форм, додавши додаткові адреси, якщо такі є.

Адресну форму необхідно заповнювати на латиниці.

Клуб AliExpress: опис

  • В категорії «Клуб AliExpress» можна спостерігати за тим, як росте ваш статус, скільки у вашого профілю очок, бонусів, також можна переглянути інформацію, за що нараховуються дані дивіденди і як вони впливають на ваш статус.

  • У кожного аккаунта є індивідуальні привілеї, які доступні для покупців певних рівнів статусу. Наприклад, для статусу А1 і вище ведеться розсилка про акції і знижки.

  • Рівень статусу А3 і вище дозволяє скористатися послугою прискорене повернення, але так як ця функція ще на стадії розробки, вона доступна не для всіх замовлень.

  • А коли статус досягає А4 рівня, вам відкривається послуга по прискоренню спорів, тим самим ви повернете витрачену суму на 5 днів швидше звичайного.

Ви недавно дивилися: чим корисний розділ

  • Розділ «Ви недавно дивилися» цікавий тим, що ви можете зайти туди і знову поглянути на останні переглянуті вами раніше товари: ви можете побачити, які речі ви дивилися вчора чи минулого тижня. Ця послуга також допомагає швидше зорієнтуватися з ціновим діапазоном.

  • В верхній частині сторінки є панель, за допомогою якої ви можете фільтрувати речі за категоріями і знижок. Також є функція видалення речей. Якщо вам ця послуга не потрібна, то можете скористатися кнопкою «Налаштування» і відключити збереження переглянутих речей.

Зміна пароля

  • Для того щоб змінити пароль від аккаунта, натисніть в меню кабінету «Зміна пароля», вас перекине на сторінку редагування вашого профілю.

  • У другому підпункті «Параметри безпеки» клікніть за посиланням «Змінити пароль». Потім почнеться перевірка ваших даних і перенесення на вікно, у якому необхідно заповнити форму.

  • Введіть старий пароль, а потім придумайте новий і введіть його і натисніть «Запросити».

Manage Reports: як працювати і для чого потрібен центр звітів

Центр звіту необхідний для виправлення порушень, ви можете звернутися до центру з будь-якою скаргою, характер якої ним передбачено. Для цього натисніть на «Manage Reports» і перенесе вас на сторінку, де потрібно вибрати категорію проблеми.

  • Скаргу правовласника на інтелектуальну власність ви можете подати в разі, якщо, розглядаючи товари, ви помітили той, на який у вас патент. Форма для подання скарги тільки на китайській мові.

  • Скарга за порушення авторських прав подається у разі, якщо ви помітили, що продається продукт, на який є патент у третьої особи. Заповнюється форма англійською або китайською мовою.

  • Скарга за порушення щодо розміщення подається, якщо написано не те, що є насправді, наприклад, перевищений ліміт ваги, кількості. Форма заповнюється англійською або китайською мовою.

  • Підрозділ «Шукати схожі порушення» приймає скарги з нечистою розкручування товарів, помилкових відгуків і несумлінне ставлення продавців.

Розділ “Центр повідомлень”: для чого потрібен

Розділ «Центр повідомлень» необхідний, щоб ви легко знаходили продавців, які вам пишуть, а також стежили за діалогами і листами, які приходять на AliExpress. Для цього на верхній червоній панелі натисніть «Повідомлення» і перенесе вас на сторінку центру повідомлень.

  • Тут ви можете слідкувати за вхідними листами, відповідати і переглядати необхідні діалоги. Також можна визначити деякі листи в кошик для спаму, натиснувши потрібну піктограму біля листи.

Налаштування чорного списку повідомленнях

У центрі повідомлень є налаштування чорного списку, вона необхідна для того щоб ви вносили туди імена продавців, які вас обдурили, грубили або ігнорували. Для цього вам необхідно знайти діалог з несумлінним продавцем і клікнути рядок «чорний список» над вікном повідомлення.

Розділ “Мої бажання” або “Wish list”

В розділі «Мої бажання» або «Wish list» ви можете дивитися товари, які вам сподобалися, і ви їх відзначили знаком серця. Ця послуга зручна тим, що зазначивши вподобану річ, ви зможете без праці покласти у кошик і купити. Скориставшись цією функцією, ви більше не будете довго шукати річ, яка вам сподобалася.

  • Для того, щоб додати товар до списку бажань, натисніть на нього, збоку буде розташований знак серця і напис «додати до списку бажань» — натисніть на неї.

  • Щоб зайти у ваш список бажань, клікніть на червоній панелі «Мої бажання» або на «Мої бажання» зі знаком серця на панелі поруч зі знаком кошика і голови.

Розділ “Улюблені магазини”

У розділі улюблені магазини ви можете слідкувати за новинками тих магазинів платформи, які вам подобаються і ви зазначили.

  • Для цього знайдіть будь-яку вподобану річ, клікніть по ній. Потім натисніть збоку «Перейти до магазину».

  • В правій стороні на головній сторінці магазину буде кнопка «Зберегти», клікніть по ній.

  • Далі, якщо вам необхідно знайти цей магазин, зайдіть в «Улюблені магазини», натиснувши на червоній панелі цю посилання, а потім натисніть «До магазину».

Розділ “Налаштування профілю”

В даному розділі ви можете редагувати свій профіль, публікувати пости, підписуватися на інші акаунти і переглядати, хто підписався на вас. Можете завантажити фотографію, змінити ім’я, адресу, пароль, налаштувати повідомлення на пошту.

Що таке Alipay?

Alipay — це система, за допомогою якої здійснюються платіжні маніпуляції. Тут можна відкрити рахунок, з якого списуватимуть кошти для оплати товарів. Також через цю систему редагується карта оплати. Щоб потрапити в цей розділ, натисніть в кабінеті «Мій Alipay», система попросить ще раз авторизуватися, зробіть.

  • Введіть у вікні символи, які вказані, і натисніть кнопку «відправити електронний лист з підтвердженням».

  • Відкрийте лист і натисніть на посилання.

  • Перенесе Вас на сторінку, де потрібно заповнити форму, введіть пароль з 6-ти символів, контрольні запитання і відповіді на них. Після заповнення натисніть на кнопку «Відправити».

  • З’явиться вікно, де потрібно натиснути на посилання «Go to my Alipay».

  • Тепер ви в кабінеті Alipay, де можете спостерігати за досконалими грошовими операціями, редагувати профіль і карти оплати.

Як відновити особистий кабінет Алиэкспресс?

Якщо ви забули пароль, то потрібно натиснути при вході «Забули пароль?». Вас закине на сторінку відновлення облікового запису.

  • Введіть адресу поштової скриньки, на яку був зареєстрований аккаунт, і нажміть «Запросити».

  • Відкрийте лист і введіть шестизначне число, вказане у ньому, а потім підтвердьте.

  • Введіть у вікні новий пароль, підтвердьте його і натисніть «Запросити».

  • Якщо вас заблокували, то відновити обліковий запис, ви зможете тільки, якщо при вході у вас є посилання, яка вказана на фото. В іншому випадку, вам потрібно тільки створювати новий аккаунт.

Що робити, якщо особистий кабінет не відкривається?

Якщо особистий кабінет не відкривається, то проблем може бути кілька:

  • Технічні роботи — через деякий час ви зможете продовжити покупки.
  • Оновлення сайту — робота займає декілька годин, по її завершенню ви зможете зайти.
  • Інші неполадки — після проведення ремонту сайту ви зможете зайти в кабінет.
  • Блокування облікового запису — якщо у вас є посилання, про яку мова йшла вище, ви зможете відновити вхід. Якщо її не було, зверніться до центру підтримки за допомогою. Якщо вам скажуть, що акаунт поверненню не підлягає, реєструйте новий профіль.


Працювати з особистим кабінетом на всесвітній торговій платформі не важко, особливо, якщо уважно прочитати інструкцію. А наш журнал допоможе вам розібратися, які категорії за що відповідають. Бажаємо вам вдалих угод на торговому майданчику AliExpress.