Як увійти і працювати у особистому кабінеті інтернет-магазину Алиэкспресс російською мовою? Як відновити особистий кабінет на Алиэкспресс?

Розділ “Мої замовлення” у особистому кабінеті Алиэкспресс: управління замовленнями

В розділі «Мої замовлення» ви можете регулювати процеси, пов’язані з ними. Саме тут можна відстежити посилку, написати повідомлення конкретного продавця, відкрити спір або продовжити термін захисту покупця. Зайти можна, натиснувши на посилання «Мої замовлення» як на бічній панелі, так і на верхній.

Всі замовлення

  • У цьому розділі представлені всі замовлення, які ви оформляли або не встигли оформити. Тут можна побачити, за що були здійснені платежі, де платіж ще очікується, через які замовлення були відкриті суперечки, як цей спір закінчився, а також побачити, які повідомлення не були прочитані.
  • Все вищеперелічене розміщено у вигляді таблиці, де інформація групується по даті, а вгорі є лічильник кількості, за яким можна орієнтуватися, скільки замовлень взагалі є і скільки де знаходиться.
  • Над таблицею є зручна пошукова система, у разі, якщо товарів дуже велика кількість. Їх можна фільтрувати за найменуванням, а також за номером замовлення. Якщо ви розгорнете «Ще фільтри», то відкриється панель з більш докладними фільтрами.