Як правильно і грамотно написати резюме на роботу, щоб точно взяли: рекомендації щодо складання резюме з досвідом і без досвіду роботи з радами, зразками, прикладами і шаблонами

Як краще написати резюме на роботу: що важливо для роботодавця?

  • Для роботодавця важливий не тільки ваш досвід як співробітника, але і ваші особисті якості як людини.
  • Вказуючи ті чи інші якості свого характеру, вписуйте лише ті, що несуть користь для конкретної посади.
  • Якщо у вас є якесь хобі, яке може вплинути на просування вашої кандидатури, то його краще вказати в графі додаткової інформації.
  • У деяких компаніях потрібні або можуть знадобитися рекомендацій, їх можна подати окремо.
  • Дуже важливо писати дату складання вашого резюме, якщо дата стара, то роботодавець побачить, що ви в пошуку вже давно. Тому до кожного інтерв’ю проставляйте свіжі дати.
  • І саме головне — це готовність підтвердити все, що ви пишете про себе в резюме.

Як написати резюме, щоб взяли на роботу: висновки

  • Вибирайте конкретні формулювання;
  • Пишіть обґрунтовано і ясно;
  • Віддавайте перевагу позитивній інформації;
  • Приділяйте увагу своїм досягненням;
  • Перевіряйте кілька разів на грамотність;
  • Будьте послідовні у написанні;
  • Слідкуйте за стильовим оформленням;
  • Використовуйте тільки правдиву інформацію, яку зможете підтвердити.

Поширені помилки, які зустрічаються в написанні резюме:


Резюме — це документ, що несе головну інформацію про людину. Це те, про що можна сказати — «перше враження». І в більшості випадків, саме по ньому судять про вас як особистості. Тому ми пропонуємо вам правильно складати резюме, щоб вас точно взяли на бажану посаду.