Резюме — це документ, який містить повну коротку інформацію про кандидатуру при влаштуванні на роботу. Існує багато варіацій його написання, і ми розглянемо найактуальніші на сьогоднішній момент. Допоможемо з’ясувати, що потрібно вписувати в документ, а чого краще уникати, і як зробити резюме, щоб вас прийняли на роботу.
Як написати резюме для прийому на роботу: головні вимоги?
- Грамотність — документ, складений без помилок, підвищує шанс вашого прийому на вакансію.
- Стислість — як би багато інформації про вас не було, її необхідно розмістити максимум на 2-х сторінках формату А4.
- Лаконічність — стиль написання в 95% випадків повинен бути інформативним і простим, не потрібно намагатися написати про себе роман.
- Правдивість — все, що вказується на папері, має бути і в дійсності, не прикрашайте свої здібності, особливо ті, якими ви не володієте.
- Читабельність — резюме має бути в обов’язковому порядку складено в одному строгому стилі, виняток — творчі професії, де можна відходити від загальноприйнятих правил.
- Якісність — використовуйте папір хорошої якості, обов’язково білого кольору. Ключові моменти в тексті, такі як підзаголовки, виділяйте жирним шрифтом і підкресленням.
- Конкретність — пишіть тільки ту інформацію, яка актуальна для певного роботодавця.
- Вибірковість — вписуйте те, що буде цікаво конкретного роботодавця, не намагайтеся розмістити всю інформацію про себе.
- Активність — вживайте дієслова лише в изъявительной формі, в теперішньому часі від 1-го особи. Наприклад, не «можу зробити роботу в програмі 1С», а «роблю роботу в програмі 1С» або «володію програмою 1С».