Як правильно і грамотно написати резюме на роботу, щоб точно взяли: рекомендації щодо складання резюме з досвідом і без досвіду роботи з радами, зразками, прикладами і шаблонами

Що врахувати, щоб грамотно написати резюме на роботу?

Перш, ніж почати складати документ, який розповість про вас роботодавцю, потрібно врахувати важливі моменти. Знаючи, як і що поміщати на сторінку вашого життя, ви досягнете успіху в багатьох справах.

  • Використовуйте стандартні шрифти Times New Roman або Arial розмірами 14 або 12.
  • Обов’язково робіть поля при складанні резюме в електронному вигляді. Вони становлять 2,5 см — по лівому краю і по 2 см зверху, знизу і по правому краю.
  • Для більшої продуктивності та зацікавленості можна використовувати фото. Воно обов’язково повинно бути у строгому форматі, як на паспорт — інші види фото будуть недоречні для здобуття посади.
  • Якщо інформації забагато і вона не поміщається на одну сторінку, то при заповненні другий необхідно нумерувати сторінки, починаючи з другої.
  • При написанні зверніть особливу увагу на те, щоб кожен підзаголовок був відділений від попереднього.
  • Використовуйте зрозумілі і прості слова і вирази, не треба філософствувати, особливо, якщо ситуація цього не дозволяє.
  • Використовуйте для кожної посади своє резюме, характеризує вас виграшно в кожній конкретній ситуації.
  • Мова використовується у відповідності з напрямком компанії та посадою, на яку претендує здобувач. Тобто, якщо у вакансії зазначено, що резюме необхідно заповнити іноземною мовою, то потрібно дотримуватися вподобань замовника. Або у випадку, якщо резюме адресовано в іноземну компанію, де знання мови є обов’язковим пунктом.